Shop Mobile More Submit  Join Login
4 levels!

if u liked this, make me a personal favor: vote 5 on it!
here -----> [link]
Add a Comment:
 
:iconmagmafyre:
MagmaFyre Featured By Owner Jan 7, 2012
took me forever to remember how to solve level four, but I got it.
Reply
:iconmagmafyre:
MagmaFyre Featured By Owner Jul 18, 2011
tra la la lala!!!!! awesome game.
Reply
:iconderekhorror84:
derekhorror84 Featured By Owner Sep 16, 2010
i beat it but it took me couple of minutes
Reply
:iconjessemika:
jessemika Featured By Owner Feb 21, 2009
wuuuuuuh????? how do u get passed the first level!!!!!!!!
it is impossible!!!!!!!! =[
Reply
:iconanmarine:
Anmarine Featured By Owner Apr 16, 2007
Damn it! I forgot how to do lvl 1! >.<
Reply
:iconpeanutbutterninja:
PeanutButterNinja Featured By Owner May 26, 2007   Interface Designer
go in the room where the chest was, click right under your feet twice
Reply
:iconkillerwhips:
killerwhips Featured By Owner Feb 12, 2007
wow that a good game
Reply
:iconanmarine:
Anmarine Featured By Owner Nov 12, 2006
DARN YOU LEVEL 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Reply
:iconlucyiscool11:
lucyiscool11 Featured By Owner Oct 15, 2006
yer it is level three :stupid:
Reply
:iconlucyiscool11:
lucyiscool11 Featured By Owner Oct 15, 2006
I meant say no sat :fork:
Reply
:iconlucyiscool11:
lucyiscool11 Featured By Owner Oct 15, 2006
:nieman: I meant to sat level 4 :ignore:
Reply
:iconlucyiscool11:
lucyiscool11 Featured By Owner Oct 15, 2006
How do you get past level 3 ???
Reply
:iconl-i-e-luver:
L-I-E-Luver Featured By Owner May 12, 2006
I BEAT IT!
Reply
:iconfinetime:
Finetime Featured By Owner Feb 24, 2006
Awesome!! What's the name of the song?!?!
Reply
:iconpuppyluvor:
puppyluvor Featured By Owner Feb 22, 2006
hahaha, so fun, but so easy to cheat!! lol, and its easy the after the first time ;)
Reply
:iconbibb189:
bibb189 Featured By Owner Dec 2, 2005
Nice, game the fourth level is hard
Reply
:iconsessys1luver:
sessys1luver Featured By Owner Nov 21, 2005
CAN U TELL ME HOW 2 BEAT LVL 1?! IM SO STOOPID!
Reply
:iconsupernovanoodle:
SuperNovaNoodle Featured By Owner Oct 3, 2005
u make the best stick games ever!
Reply
:iconracecarnumber0:
racecarnumber0 Featured By Owner Oct 1, 2005
Damn you level 4! Damn you!

Great game. :)
Reply
:icondementor88:
dementor88 Featured By Owner Aug 4, 2005
OMG!!! THere is no dagon way to get past the green thing!!!! *Cracks head on desk*
Reply
:iconumi-dude:
umi-dude Featured By Owner Jun 30, 2005
I PASSED IT AFTER 3 HOURS!!!!!!!!!!!!.......................don't laugh at me...............
Reply
:iconhungrydonaldschicken:
yay i did it!!!!
Reply
:iconbrat1:
brat1 Featured By Owner Mar 21, 2005
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheee eeeeeeeelllllllllhhhhhhhhhhhhhhppppppppp pppppp mmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dead::dead::dead::dead::dead:
Reply
:iconprikedelik:
prikedelik Featured By Owner Mar 22, 2005
ha ha ha
cmon
try again
;)
Reply
:iconbrat1:
brat1 Featured By Owner Mar 21, 2005
gaddamit
Reply
:iconbrat1:
brat1 Featured By Owner Mar 21, 2005
wtf
wtf
wtf
wtf
wtf
Reply
:iconbrat1:
brat1 Featured By Owner Mar 21, 2005
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :pirate:
Reply
:iconbrat1:
brat1 Featured By Owner Mar 21, 2005
its impossible... there is no absolute way to escape that green thing... i been sitting here for an hour trying to escape and now im starting to think im playing a plain and simple time waster... i hate to but if i cant get through the first lvl along with other peeps then i think you had better go back and edit it... or was this the wrong link to the easy version (wink wink)
Reply
:iconforlornangel:
forlornangel Featured By Owner Dec 12, 2004
Yay! I finished it all!

tho i cheated for half of the fourth level, i right clicking and pressing play =D i am such a cheapo
Reply
:icongrimmreepr:
grimmreepr Featured By Owner Oct 22, 2004
how do you beat level 2? :please: please tell me, i want to see the other levels :please: :worship:

cool game anyways. i could never do anything like this.
Reply
:iconkitpop:
kitpop Featured By Owner Sep 26, 2004
fun game, but it took me a while to beat ^^;
Reply
:iconkitpop:
kitpop Featured By Owner Sep 25, 2004
i cant finish level 2 ::(:
Reply
:iconreeses2150:
reeses2150 Featured By Owner Jan 9, 2004
It's great the first time you play it and win, but then it's easy as hell...

Lengthen it, maybe make a second adventure, and submit it again. It may even be worthy of selling!
Reply
:iconhyban:
hyban Featured By Owner May 6, 2003
BIIIEEEEEEEN!!!
Reply
:iconhyban:
hyban Featured By Owner May 6, 2003
ARGGHH!!
Reply
:iconmichaelthecat:
michaelthecat Featured By Owner Mar 30, 2003
nevermind...finally got it.

nice game, no insults!
Reply
:iconthemuffinyamber:
themuffinyamber Featured By Owner Dec 20, 2004   Writer
How do you get past 4?
Reply
:iconmichaelthecat:
michaelthecat Featured By Owner Mar 30, 2003
can't beat level 3
Reply
:iconrusswill:
russwill Featured By Owner Dec 10, 2002
I'M A WINNER ! ! !
Reply
:iconmr-peabody:
mr-peabody Featured By Owner Aug 29, 2002
loved it.. though the 4th level made me insane for a bit, but the music in the end was well worth it :) (Smile)
Reply
:iconsinnamongirl:
sinnamongirl Featured By Owner Jul 15, 2002
hehe awesome man

tra la la tra lalala la


its got my vote for the devvies =c)
Reply
:iconobone:
obone Featured By Owner May 12, 2002   Photographer
ma porc .. manco il primo livello passo..


ma che lol
Reply
:iconsweetdeath:
sweetdeath Featured By Owner May 11, 2002
HAHA! I beat it! It was so hard though...
cool shit! Nice music too.
Reply
:iconpillager:
pillager Featured By Owner Apr 27, 2002   Digital Artist
AMAZING WORK! needed a bit O help on lvl 1 but after that i won. GOOD WORK! hope to see more of it!
-----
woot!
have u Pillaged a town today?
Reply
:iconmccullenjames:
mccullenjames Featured By Owner Apr 23, 2002
I really like this.....

It's actually quite addictive, good job:-) (Smile)
Reply
:iconsp00kz:
sp00kz Featured By Owner Apr 22, 2002
I beat it, w00t, took me like 30 tries on the last last level, still good, make a tut for this shit, tanx.
Reply
:iconundermind:
undermind Featured By Owner Apr 22, 2002
i'm going to throw my moniter out the window!!!!!! i still can't beat lv 4. AHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Reply
:iconmnmsfreak:
mnmsfreak Featured By Owner Apr 17, 2002
nevemind i got it but its still hard!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 0 bytes



Details

Submitted on
February 22, 2002
File Size
0 bytes
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
22,322 (1 today)
Favourites
16 (who?)
Comments
77
Downloads
15,885
×